martes, 14 de junio de 2011

ANÀLISI D’UN ANUNCI

L’anunci que he escollit és de la marca Whisky Ballantine’s i es titula “Momentos de inspiración”.
Pel que fa la il·lustració, l’anunci està dividit en dos parts. En la part superior apareix una noia en un espai obert filmant-se amb una càmera antiga. La imatge és en blanc i negra. A la part inferior, apareix una ampolla de la beguda anunciada partida per la meitat per un carret fotogràfic. La imatge inferior és en color. La marca de la beguda apareix a la cantonada inferior esquerra en un color fosc sobre un fons clar.
L’anunci utilitza la comparació, és a dir, si beus whisky et sentiràs capaç i lliure, et donarà la inspiració per fer moltes coses. Produeix una analogia d’idees en la ment de les persones que reben l’anunci. Atrau l’atenció, suscita l’interès, desperta el desig i provoca el voler adquirir el producte. La bellesa és el tòpic que presenta, ja que apareix una dona molt maca.
L’anunci va dirigit a un públic jove que sigui consumidor de begudes alcohòliques.

No hay comentarios:

Publicar un comentario